DYSZA PALIWOWA

Jedna dysza paliwowa nie może wystarczyć, gdyż stosunek ilości wytryskiwanego z rozpylacza paliwa do ilości prze­pływającego przez gardziel powietrza zmienia się wraz ze zmianą szybkości przepływu. Tak więc, gdy liczba obrotów silnika zwię­ksza się, mieszanka staje się coraz bogatsza (zbyt dużo paliwa), a gdy zwalniamy bieg — coraz uboższa (niedostatek paliwa). Aby nie dopuścić do znacznych różnic w składzie mieszanki, stosuje się w gaźniku dodatkowe urządzenia. Jednym z nich jest połączona z rozpylaczem studzienka, którą tworzy pionowa rurka zamknięta u dołu, a otwarta u góry .

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)