MIESZANKA PALIWOWA

Wypełniająca cylinder mieszanka paliwowa nie ma ujścia, gdyż oba zawory są zamknięte, ulega więc sprężeniu, które stanie się największe w chwili, gdy tłok znajdzie się w zewnętrznym zwrotnym położe­niu. Odbędzie się ostatni suw, zwany suwem sprężania.I oto cały obieg pracy zaczyna się od początku. Iskra prze­skakująca pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej zapala mie­szankę. Ta wybucha, a zwiększone ciśnienie pcha tłok w dół, obra­cając wał korbowy i rozpędzając koło zamachowe. Potem nastę­pują suwy wydechu, ssania, sprężania i znów suw pracy.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)