PODCZAS HAMOWANIA SILNIKIEM

Uwagaj jeżeli hamujemy silnikiem dwusuwowym, to staraj­my się, óo pewien czas, otworzyć przepustnicę gaźnika, dodając gazu: i tym samym dopuszczając, choć na chwilę, więcej , oleju do wnętrza silnika. Jak wiemy, silnik , taki jest smarowany ole­jem dodawanym do paliwa. Podczas hamowania silnikiem prze­pustnica gaźnika jest niemal zamknięta, przeto niewiele paliwa z olejem dostaje się do wnętrza-silnika, dlatego smarowanie jego elementów jest niedostateczne. , choć chwilowe zdjęcie nogi z pedału gazu nie wywoła ujemnych skutków, to jednak hamowa­nie silnikiem dwusuwowym w czasie długiego zjazdu może go uszkodzić.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)