PODCZAS KAŻDEGO OBROTU

Wszystko to sprawia, że silnik dwusuwowy jest-tani, łatwy w obsłudze i na­prawach, a ze względu na niewielkie wymiary zewnętrzne — rów­nież łatwy do umieszczenia w pojeździe. W silniku dwusuwowym zapłon następuje podczas każdego obrotu wału korbowego. Mogłoby się więc wydawać, że osiągi dwusuwów powinny dwukrotnie przewyższać osiągi silników czterosuwowych. Okazuje się jednak, że zamknięcie obiegu pracy silnika w dwóch zaledwie suwach powoduje takie przeszkody w napełnianiu cylindra mieszanką oraz w oczyszczaniu go ze spalin, że sprawność tych silników nie jest duża. Dlatego też silniki dwusuwowe nie tylko nie przewyższają czterosuwów osią­gami, lecz są również mniej ekonomiczne.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)