PODCZAS PRACY

Wiemy jednak również, że tłok podczas suwu pracy porusza się ku dołowi. Gdyby więc zapalić mieszankę w chwili znajdowa­nia się tłoka w zewnętrznym zwrotnym położeniu, to płomień objąłby całą mieszankę dopiero wtedy, gdy tłok przebyłby już pewną drogę w dół. A zależy nam, by mieszanka była już zapa­lona, gdy tłok znajdzie się właśnie w zewnętrznym zwrotnym po­łożeniu, gdyż wtedy można w pełni wykorzystać ciśnienie gazów w cylindrze. Aby to osiągnąć, zapala się mieszankę, nie w chwili, gdy tłok znajduje się w zewnętrznym zwrotnym położeniu, lecz nieco wcześniej.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)