POŁĄCZENI Z PEDAŁEM

Nawet gdy jest ona zamknięta, pozostaje zawsze wą­ska szparka, która wystarcza do przepuszczenia, niewielkiej ilości mieszanki, umożliwiającej bieg silnika bez obciążenia, z małą pręd­kością obrotową (bieg jałowy).Przepustnica jest połączona z pedałem przyspieszenia. Naci­śnięcie tego pedału, czyli popularne dodanie gazu, powoduje otwarcie przepustnicy w gaźniku, a zwolnienie pedału — przy­mknięcie przepustnicy. Wydaje się, że gaźnik jest urządzeniem nieskomplikowanym.Gardziel, dysza paliwowa, przepustnica — oto wszystko. Niestety, tak nie jest.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)