UMIESZCZENIE KÓŁ

Umieszczenie tych kół na jednej niepodzielnej osi nie byłoby słuszne, gdyż w opisanych wyżej sytuacjach jedno z nich musia­łoby się ślizgać. ,Trzeba więc było oś napędową podzielić na dwie półosie i napędzać każdą z nich niezależnie, ale zawsze z jednako­wą siłą, czyli — jak to się mówi technicznie — przyłożyć do oby­dwu kół takie same momenty obrotowe, pozostawiając kołom mo­żliwość obracania się z różnymi prędkościami. Zadanie to spełnia mechanizm różnicowy, który.- umieszczony jest między tymi pół- osiami. Prześledźmy budowę i działanie mechanizmu różnicowego .

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)