WE WSZYSTKICH SILNIKACH

Tak też jest we wszystkich silnikach czterosuwowych.-Pomiędzy  popychaczem a zaworem zawsze pozostawiony jest przewidziany przez konstruktora luz, aby _ wydłużanie się części mechanizmu rozrządu wskutek rozgrzania silnika nie spowodowało nieszczelności w domykaniu się grzybka zaworu. Wielkość tego | luzu można regulować zwykle śrubą nastawczą, która znajduje się w dźwigience zaworowej, tak aby odpowiadał on zaleceniom^wytwórni silnika. Szczegółowe usytuowanie zaworów w głowicy, położenie wału rozrządu oraz wszelkie pozostałe szczegóły konstrukcyjne mecha­nizmu rozrządu są w każdym typie silnika inne i nie sposób ich ! wszystkich opisać.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)