WYTWÓRNIA MIESZANKI PALIWOWO-POWIETRZNEJ

Ponadto musi zapewnić stałość składu mieszanki nieza­leżnie od zmiennej liczby obrotów silnika, a więc niezależnie od intensywności ssania w gaźniku i w, rurze ssącej.Gaźnik zasadniczo, dzielimy na cztery główne części: komorę pływakową z pływakiem i zaworem iglicowym, układ rozpylaczy i dysz paliwowych, gardziel i komorę mieszania, wreszcie prze- pustnicę .Zadaniem komory pływakowej i pływaka jest zapewnienie stałego poziomu paliwa w gaźniku, a więc regulowanie dopływu paliwa do gaźnika. Paliwo jest doprowadzane ze zbiornika do za­woru iglicowego.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących dziedziny jaka jest motoryzacja. Blog stworzyłem aby dzielić się z wami ciekawymi informacjami dotyczącymi samochodów. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)